Veldloop Genk en Bree

Even geleden dat ik nog iets postte, maar de reden daarvan vertel ik in een volgende post.

Zowel de veldloop in Genk als die van Bree zijn goed meegevallen.
Ik liep er naar mijn gevoel geen topprestaties, maar in Genk liep ik een beter gemiddeld tempo als vorig jaar en in Bree was ik net niet even snel als vorig jaar.

Even duidelijk maken met enkele cijfers :
Tijd vorig jaar in Genk : 27:37 over 6,18 km = 4:28 / km
Dit jaar liep ik 29:18 over 6,71 km = 4:22 / km
Tijd vorig jaar in Bree : 27:08 over 6,41 km = 4:14 / km
Dit jaar liep ik 27:12 over 6,40 km = 4:15 / km

Op loopgebied gaat het dus redelijk goed, alhoewel ik het gevoel heb dat ik eigenlijk nog beter zou moeten kunnen, zeker gelet mijn tijden die ik loop op de intervals. Maar hopelijk kan dit er uitkomen in een van de volgende wedstrijden.